گارانتی نیکیتا

شرایط گارانتی طلایی کاغذ خردکن های نیکیتا
تعهدات شرکت :

  • دستگاه با مدل وشماره سریال مندرج بر روی کارت ضمانتنامه دارای 24 ماه گارانتی طلایی بر اساس ضوابط شرکت خدمات نیکیتا می باشد .
  • تیغه های فولادی  تقویت شده این دستگاه به مدت 5 سال گارانتی می باشد .
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد می گردد چنانچه دستگاهی در طول مدت گارانتی دچار اشکال شود‌ اقدام به برطرف کردن و تعویض قطعات معیوب در کوتاهترین زمان و بدون دریافت هیچگونه وجهی نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد می گردد در صورتیکه پس از گذشت پنج روز کاری از پذیرش دستگاه، دستگاه آماده تحویل نگردد، یک دستگاه جایگزین به صورت امانت به مشتری تحویل نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا به مدت 10 سال تهیه قطعات این محصول را بر عهده خواهد داشت .
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه هزینه های مربوط به ایاب ذهاب دستگاه جهت تعمیرات در دوره ضمانت را تقبل می نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه تعمیرات انجام شده در زمان ضمانت را تا پایان اعتبار ضمانت نامه تعهد می نماید.

ویژگی های گارانتی طلایی نیکیتا :

  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد می گردد چنانچه دستگاهی در 3 ماهه نخست دوره گارانتی دچار نقص فنی گردد،‌ پس از بررسی اقدام به تعویضدستگاه معیوب با دستگاه نو نماید .
  • شرکت خدمات نیکیتا تعهد مینماید چنانچه محصول خریداری شده در 24 ساعت (غیر تعطیل)اولیه دچار نقض فنی گردد، در صورت عدم موجودی جهت جایگزینی دستگاه مشابه نسبت به استرداد وجه دستگاه اقدام نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا تعویض دستگاه در صورت بروز اشکال فنی و برطرف نشدن همان عیب پس از 2 نوبت تعمیر را در زمان ضمانت تعهد مینماید.
  • ارائه راهنمایی به کاربران از طریق تلفن و پست الکترونیک توسط تکنسین های شرکت خدمات نیکیتا امکان پذیر خواهد بود .

بیمه نامه آتش سوزی و سرقت :

  • یک دستگاه خردکن با مشخصات کارت گارانتی به مدت یکسال در مقابل کلیه خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و یا سرقت تا سقف ارزش کالا تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرد.
  • چنانچه دستگاه در اقصی نقاط کشور دچار آسیب دیدگی شود هزینه ارسال قابل جبران خواهد بود.
  • خواهشمند است در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در اسرع وقت به شرکت خدمات نیکیتا اعلام فرمایید.

موارد ابطال گارانتی :

  • مخدوش شدن اطلاعات کارت گارانتی یا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه مندرج در کارت گارانتی .
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ورود اجسام تعریف نشده به داخل دستگاه، ضربه، آسیب فیزیکی یا شکستگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، آتش سوزی و هر گونه دست کاری یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه .

توضیحات ضروری :‌

  • جهت شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه رفع هر چه سریعتر آن لازم است دستگاه توسط شخص به شرکت خدمات نیکیتا تحویل داده شود.
  • ارئه کارت گارانتی دستگاه در زمان تحویل الزامی بوده و پذیرش دستگاه تنها در این صورت امکان پذیر خواهد بود .

 

شرایط گارانتی طلایی کاغذ خردکن های کبرا 
 

تعهدات شرکت :

  • دستگاه با مدل وشماره سریال مندرج بر روی کارت ضمانتنامه دارای 24 ماه گارانتی طلایی بر اسا س ضوابط شرکت خدمات نیکیتا می باشد .
  • تیغه های فولادی  تقویت شده این دستگاه به مدت 5 سال گارانتی می باشد .
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد می گردد چنانچه دستگاهی در طول مدت گارانتی دچار اشکال شود‌ اقدام به برطرف کردن و تعویض قطعات معیوب در کوتاهترین زمان و بدون دریافت هیچ وجهی نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد در صورتیکه پس از گذشت 5 روز کاری از پذیرش ، دستگاه آماده تحویل نگردد، یک دستگاه جایگزین به صورت امانت به مشتری تحویل نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا به مدت 10 سال تهیه قطعات این محصول را بر عهده خواهد داشت.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه هزینه های مربوط به ایاب ذهاب دستگاه جهت تعمیرات در دوره ضمانت را تقبل می نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه تعمیرات انجام شده در زمان ضمانت را تا پایان اعتبار  ضمانت نامه تعهد مینماید. 

ویژگی های گارانتی طلایی نیکیتا :

  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد می گردد چنانچه دستگاهی در 3ماه نخست دوره گارانتی دچار نقض فنی گردد، پس از بررسی اقدام به تعویض دستگاه معیوب نمایند.
  • شرکت خدمات نیکیتا تعهد مینماید ، چنانچه محصول خریداری شده در 24 ساعت(غیر تعطیل) اولیه خرید دچار نقص فنی گردد، در صورت عدم موجودی جهت جایگزینی دستگاه مشابه نسبت به استرداد وجه دستگاه اقدام نمایند.
  • شرکت خدمات نیکیتا تعویض دستگاه در صورت بروز اشکال فنی و برطرف نشدن همان عیب پس از دو نوبت تعمیر در زمان ضمانت را تعهد می نماید.
  • راه اندازی و آموزش کاربر به منظور بهره برداری بهینه (ویژه خردکن های صنعتی کبرا) توسط تکنسین های شرکت خدمات نیکیتا بدون هیچ گونه هزینه ای انجام می پذیرد.
  •  ارائه راهنمایی به کاربران از طریق تلفن و پست الکترونیک توسط تکنسین های شرکت خدمات نیکیتا امکان پذیر خواهد بود .

بیمه نامه آتش سوزی و سرقت :

  • یک دستگاه خردکن با مشخصات کارت گارانتی به مدت یکسال در مقابل کلیه خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و یا سرقت تا سقف ارزش کالا تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرد.
  • چنانچه دستگاه در اقصی نقاط کشور دچار آسیب دیدگی شود هزینه ارسال قابل جبران خواهد بود.
  • خواهشمند است در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در اسرع وقت به شرکت خدمات نیکیتا اعلام فرمایید.

موارد ابطال گارانتی :

  • مخدوش شدن اطلاعات کارت گارانتی یا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه مندرج در کارت گارانتی .
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ورود اجسام تعریف نشده به داخل دستگاه، ضربه، آسیب فیزیکی یا شکستگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، آتش سوزی و هر گونه دست کاری یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه  .

توضیحات ضروری :‌

  • جهت شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه رفع هر چه سریعتر آن لازم است دستگاه توسط شخص به شرکت خدمات نیکیتا تحویل داده شود.
  • ارئه کارت گارانتی دستگاه در زمان تحویل الزامی بوده و پذیرش دستگاه تنها در این صورت امکان پذیر خواهد بود.

 

شرایط گارانتی پرینترهای صدور فیش نیکیتا

تعهدات شرکت :

  • دستگاه با مدل و شماره سریال مندرج دارای 12 ماه گارانتی طلایی بر اساس ضوابط شرکت خدمات نیکیتا میباشد.
  • کاتر دستگاه به مدت 2 سال گارانتی میباشد.
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد چنانچه دستگاهی در طول مدت گارانتی دچار اشکال فنی شود اقدام به برطرف کردن و تعویضقطعات معیوب در کوتاهترین زمان و بدون دریافت هیچگونه وجهی نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا به مدت 10 سال تهیه قطعات این محصول را بر عهده خواهد داشت.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه هزینه های مربوط به ایاب ذهاب دستگاه جهت تعمیرات در دوره ضمانت را تقبل می نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه تعمیرات انجام شده در زمان ضمانت را تا پایان اعتبار  ضمانت نامه تعهد مینماید. 

ویژگی های گارانتی طلایی نیکیتا :

  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد، چنانچه دستگاهی در 1 ماهه ی نخست دوره گارانتی دچار نقص فنی گردد، پس از بررسی اقدام به تعویض دستگاه معیوب نماید.
  • ارائه راهنمایی به کاربران از طریق تلفن و پست الکترونیک توسط تکنیسین های شرکت خدمات نیکیتا امکان پذیر خواهد بود. ( ویژگی طلایی فوق منوط به ثبت اطلاعات مصرف کننده در شرکت خدمات نیکیتا میباشد.)
  • شرکت خدمات نیکیتا تعهد مینماید ، چنانچه محصول خریداری شده در 24 ساعت(غیر تعطیل) اولیه خرید دچار نقص فنی گردد، در صورت عدم موجودی جهت جایگزینی دستگاه مشابه نسبت به استرداد وجه دستگاه اقدام نمایند.

بیمه نامه آتش سوزی و سرقت :

  • یک دستگاه پرینتر صدور فیش با مشخصات کارت گارانتی به مدت یکسال در مقابل کلیه خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و یا سرقت تا سقف ارزش کالا تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرد.
  • چنانچه دستگاه در اقصی نقاط کشور دچار آسیب دیدگی شود هزینه ارسال قابل جبران خواهد بود.
  • خواهشمند است در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در اسرع وقت به شرکت خدمات نیکیتا اعلام فرمائید.

موارد ابطال گارانتی :

  • مخدوش شدن اطلاعات کارت گارانتی یا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه مندرج در کارت گارانتی.
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ورود اجسام تعریف نشده به داخل دستگاه، ضربه، نوسانات برق، آسیب فیزیکی یا شکستگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی و هر گونه دست کاری یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه  .
  • کاتر دستگاه در صورت استفاده غیر اصولی از گارانتی خارج می گردد.در ضمن آداپتور دستگاه مشمول ضمانت نمی باشد.

توضیحات ضروری :‌

  • جهت شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه رفع هرچه سریع تر آن، لازم است دستگاه توسط شخص به شرکت خدمات نیکیتا تحویل داده شود.
  • ارئه کارت گارانتی دستگاه در زمان تحویل الزامی بوده و پذیرش دستگاه تنها در این صورت امکان پذیر خواهد بود.

 

شرایط گارانتی طلایی پایانه های فروشگاهی نیکیتاتعهدات شرکت :

تعهدات شرکت:

  • دستگاه با مدل و شماره سریال مندرج دارای 12 ماه گارانتی طلایی بر اساس ضوابط شرکت خدمات نیکیتا میباشد. 
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد چنانچه دستگاهی در طول مدت گارانتی دچار اشکال فنی شود اقدام به برطرف کردن و تعویض قطعات معیوب در کوتاهترین زمان و بدون دریافت هیچگونه وجهی نماید. 
  • شرکت خدمات نیکیتا به مدت 10 سال تهیه قطعات این محصول را بر عهده خواهد داشت. 
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه ی هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب دستگاه جهت تعمیرات در دوره ضمانت را تقبل می نماید.   شرکت خدمات نیکیتا کلیه تعمیرات انجام شده در زمان ضمانت را تا پایان اعتبار  ضمانت نامه تعهد مینماید.  

ویژگی های گارانتی طلایی نیکیتا :

  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد، چنانچه دستگاهی در 1 ماهه ی نخست دوره گارانتی دچار نقص فنی گردد، پس از بررسی اقدام به تعویض دستگاه معیوب نماید. 
  • ارائه راهنمایی به کاربران از طریق تلفن و پست الکترونیک توسط تکنیسین های شرکت خدمات نیکیتا امکان پذیر خواهد بود.
  • شرکت خدمات نیکیتا تعهد مینماید چنانچه محصول خریداری شده در 24 ساعت(غیر تعطیل)اولیه خرید دچار نقض فنی گردد،در صورت عدم موجودی جهت جایگزینی دستگاه مشابه نسبت به استرداد وجه دستگاه اقدام نماید.  
  • نصب و راه اندازی سخت افزاری دستگاه در محل مشتری بصورت رایگان میباشد. 
  • ( ویژگی طلایی فوق منوط به ثبت اطلاعات مصرف کننده در شرکت خدمات نیکیتا میباشد.)

بیمه نامه آتش سوزی و سرقت :

  • یک دستگاه پایانه ی فروشگاهی نیکیتا با مشخصات کارت گارانتی به مدت یکسال در مقابل کلیه خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و یا سرقت تا سقف ارزش کالا تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرد. 
  • چنانچه دستگاه در اقصی نقاط کشور دچار آسیب دیدگی شود هزینه ارسال قابل جبران خواهد بود. 
  • خواهشمند است در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در اسرع وقت به شرکت خدمات نیکیتا اعلام فرمائید. 

موارد ابطال گارانتی :

  • مخدوش شدن اطلاعات کارت گارانتی یا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه مندرج در کارت گارانتی. 
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از اتصال به دستگاههای جانبی غیر استاندارد به دستگاه، ضربه، نوسانات برق، آسیب فیزیکی یا شکستگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی و هر گونه دست کاری تعمیر و یا ارتقاء سخت افزاری غیر اصولی توسط افراد متفرقه. 

توضیحات ضروری :‌

  • جهت شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه رفع هرچه سریع تر آن، لازم است دستگاه توسط شخص به شرکت خدمات نیکیتا تحویل داده شود. 
  • تهیه ی فایل پشتیبان (بکاپ گیری) بر عهده ی کاربر می باشد و شرکت خدمات نیکیتا هیچ گونه تعهدی در قبال حفظ و بازیابی اطلاعات ذخیره شده برروی دستگاه ندارد.
  • بهره مندی از تعهدات این ضمانت نامه منوط به ارایه کارت گارانتی میباشد.

 

شرایط گارانتی طلایی دستگاه پرفراژ چک نیکیتا    

تعهدات شرکت :

  • دستگاه با مدل و شماره سریال مندرج دارای 12 ماه گارانتی طلایی بر اساس ضوابط شرکت خدمات نیکیتا میباشد.
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد چنانچه دستگاهی در طول مدت گارانتی دچار اشکال فنی شود اقدام به برطرف کردن وتعویض قطعات معیوب در کوتاهترین زمان و بدون دریافت هیچگونه وجهی نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا به مدت 10 سال تهیه قطعات این محصول را بر عهده خواهد داشت.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه هزینه های مربوط به ایاب ذهاب دستگاه جهت تعمیرات در دوره ضمانت را تقبل می نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه تعمیرات انجام شده در زمان ضمانت را تا پایان اعتبار  ضمانت نامه تعهد مینماید. 

ویژگی های گارانتی طلایی نیکیتا :

  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد، چنانچه دستگاهی در 3ماه ی نخست دوره گارانتی دچار نقص فنی گردد، پس از بررسی اقدام به تعویض دستگاه معیوب نماید.
  • ارائه راهنمایی به کاربران از طریق تلفن و پست الکترونیک توسط تکنیسین های شرکت خدمات نیکیتا امکان پذیر خواهد بود. ( ویژگی طلایی فوق منوط به ثبت اطلاعات مصرف کننده در شرکت خدمات نیکیتا میباشد.)
  • شرکت خدمات نیکیتا تعهد مینماید ، چنانچه محصول خریداری شده در 24 ساعت(غیر تعطیل) اولیه خرید دچار نقص فنی گردد، در صورت عدم موجودی جهت جایگزینی دستگاه مشابه نسبت به استرداد وجه دستگاه اقدام نمایند.

بیمه نامه آتش سوزی و سرقت :

  • یک دستگاه پرینتر صدور فیش با مشخصات کارت گارانتی به مدت یکسال در مقابل کلیه خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و یا سرقت تا سقف ارزش کالا تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرد.
  • چنانچه دستگاه در اقصی نقاط کشور دچار آسیب دیدگی شود هزینه ارسال قابل جبران خواهد بود.
  • خواهشمند است در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در اسرع وقت به شرکت خدمات نیکیتا اعلام فرمائید.

موارد ابطال گارانتی :

  • مخدوش شدن اطلاعات کارت گارانتی یا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه مندرج در کارت گارانتی.
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ورود اجسام تعریف نشده به داخل دستگاه، ضربه، نوسانات برق، آسیب فیزیکی یا شکستگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی و هر گونه دست کاری یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه  .
  • آداپتور دستگاه مشمول ضمانت نمی باشد.
  • ضربه، نوسانات برق،آسیب فیزیکی یا شکستگی ، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به داخل دستگاه ، آتش سوزی و هرگونه دستکاری و یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.

توضیحات ضروری :‌

  • جهت شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه رفع هرچه سریع تر آن، لازم است دستگاه توسط شخص به شرکت خدمات نیکیتا تحویل داده شود.
  • بهره مندی از تعهدات این ضمانت نامه منوط به ارایه کارت گارانتی میباشد.

 

شرایط گارانتی طلایی دستگاه تشخیص اصالت اسکناس نیکیتا

تعهدات شرکت :

  • دستگاه با مدل و شماره سریال مندرج دارای 12 ماه گارانتی طلایی بر اساس ضوابط شرکت خدمات نیکیتا میباشد.
  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد چنانچه دستگاهی در طول مدت گارانتی دچار اشکال فنی شود اقدام به برطرف کردن وتعویض قطعات معیوب در کوتاهترین زمان و بدون دریافت هیچگونه وجهی نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا به مدت 10 سال تهیه قطعات این محصول را بر عهده خواهد داشت.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه هزینه های مربوط به ایاب ذهاب دستگاه جهت تعمیرات در دوره ضمانت را تقبل می نماید.
  • شرکت خدمات نیکیتا کلیه تعمیرات انجام شده در زمان ضمانت را تا پایان اعتبار  ضمانت نامه تعهد مینماید. 

ویژگی های گارانتی طلایی نیکیتا :

  • شرکت خدمات نیکیتا متعهد میگردد، چنانچه دستگاهی در 3 ماهه ی نخست دوره گارانتی دچار نقص فنی گردد، پس از بررسی اقدام به تعویض دستگاه معیوب نماید.
  • ارائه راهنمایی به کاربران از طریق تلفن و پست الکترونیک توسط تکنیسین های شرکت خدمات نیکیتا امکان پذیر خواهد بود. ( ویژگی طلایی فوق منوط به ثبت اطلاعات مصرف کننده در شرکت خدمات نیکیتا میباشد.)
  • شرکت خدمات نیکیتا تعهد مینماید ، چنانچه محصول خریداری شده در 24 ساعت(غیر تعطیل) اولیه خرید دچار نقص فنی گردد، در صورت عدم موجودی جهت جایگزینی دستگاه مشابه نسبت به استرداد وجه دستگاه اقدام نمایند.

بیمه نامه آتش سوزی و سرقت :

  • یک دستگاه پرینتر صدور فیش با مشخصات کارت گارانتی به مدت یکسال در مقابل کلیه خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی و یا سرقت تا سقف ارزش کالا تحت پوشش بیمه حوادث قرار میگیرد.
  • چنانچه دستگاه در اقصی نقاط کشور دچار آسیب دیدگی شود هزینه ارسال قابل جبران خواهد بود.
  • خواهشمند است در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در اسرع وقت به شرکت خدمات نیکیتا اعلام فرمائید.

موارد ابطال گارانتی :

  • مخدوش شدن اطلاعات کارت گارانتی یا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه مندرج در کارت گارانتی.
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ورود اجسام تعریف نشده به داخل دستگاه، ضربه، نوسانات برق، آسیب فیزیکی یا شکستگی، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی و هر گونه دست کاری یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه  .
  • ضربه، نوسانات برق،آسیب فیزیکی یا شکستگی ، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی به داخل دستگاه ، آتش سوزی و هرگونه دستکاری و یا تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
  • آداپتور دستگاه مشمول ضمانت نمی باشد.

توضیحات ضروری :‌

  • جهت شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه رفع هرچه سریع تر آن، لازم است دستگاه توسط شخص به شرکت خدمات نیکیتا تحویل داده شود.
  • بهره مندی از تعهدات این ضمانت نامه منوط به ارایه کارت گارانتی میباشد.